Σάββατο, 17 Μαΐου 2014

Διαλογισμός/οραματισμός με τη μέθοδο Σίλβα

Θα σας βοηθησω να μαθετε να διαλογιζεστε. Όταν το μαθετε, θα βρισκεστε σε ένα επιπεδο του νου οπου θα μπορειτε να ελευθερωνετε τη φαντασια σας και να λυνετε προβληματα. Αλλα για τωρα θα ασχοληθουμε μονο με το διαλογισμο. Η λυση των προβληματων θα ερθει αργοτερα.

Αν μαθετε να διαλογιζεστε και σταματησετε εκει, παλι θα λυνετε προβληματα. Κατι το πολύ ωραιο συμβαινει με το διαλογισμο, και η ομορφια που βρισκετε είναι ηρεμιστικη. Οσο περισσοτερο διαλογιζεστε, τοσο πιο βαθια στο εσωτερικο του εαυτου σας πηγαινετε, και τοσο πιο σταθερα συλαμβανετε ένα ειδος εσωτερικης γαληνης, τοσο αμετακινητης που τιποτε δεν μπορει να την κλονισει.

Το σωμα σας θα επωφεληθει και αυτό. Στην αρχη θα βρειτε πως οι ανησυχιες και τα συναισθηματα ενοχης απουσιαζουν οσην ωρα διαλογιζεστε. Μια από τις ομορφιες του διαλογισμου στο επιπεδο Αλφα είναι πως δεν μπορειτε να παρετε μαζι σας συναισθηματα ενοχης ή θυμου. Αν τετοια συναισθηματα καταφερουν να διεισδυσουν μεσα σας, απλως θα βγειτε από το διαλογιστικο σας επιπεδο. Καθως θα περναει ο χρονος, θα απουσιαζουν ολο και περισσοτερο καιρο, μεχρι που καποια μερα θα εχουν εξαφανιστει για παντα. Αυτό σημαινει πως οι δραστηριοτητες του νου που αρρωσταινουν το σωμα μας εχουν εξουδετερωθει. Το σωμα μας είναι σχεδιασμενο για να είναι υγιες. Μεσα του εχει ενσωματωμενους θεραπευτικους μηχανισμους. Αυτοι οι μηχανισμοι μπλοκαρονται από ένα νου που δεν εχει εκπαιδευτει να ελεγχει τον εαυτο του.

Ο διαλογισμος είναι το πρωτο βημα για τον Ελεγχο του Νου. Μονος του ο νους θα κανει ένα μεγαλο δρομο για να φτασει να ελευθερωσει τις θεραπευτικες δυναμεις του σωματος, ξαναδινοντας του την ενεργεια που καποτε χαραμιζοταν με την υπερενταση.

~~~

Όταν ξυπνησετε το πρωι, πηγαινετε στο μπανιο αν υπαρχει αναγκη, και ξαναγυριστε στο κρεβατι σας. Βαλτε το ξυπνητηρι σας για 15 λεπτα αργοτερα για την περιπτωση που θα αποκοιμηθειτε στη διαρκεια της ασκησης. Κλειστε τα ματια σας και κοιταξτε προς τα πανω, πισω από τα βλεφαρα σας,, σε μια γωνια 20 μοιρων. Για λογους που δεν είναι ακομα κατανοητοι, αυτή η θεση των ματιων και μονο είναι ικανη να βαλει τον εγκεφαλο να παραγει κυματα Αλφα.

Τωρα, αργα, σε διαστημα των 2 περιπου δεπτερολεπτων, μετρηστε αναποδα από το 100 μεχρι το 1. Καθως θα μετρατε, θα πρεπει να εχετε το νου σας σε αυτό που κανετε, και ετσι θα βρεθειτε για πρωτη φορα στο επιπεδο Αλφα.

Στα μαθηματα του ελεγχου του νου, οι φοιτητες δειχνουν διαφορες αντιδρασεις στην πρωτη αυτή εμπειρια και ποικιλλουν απ’το «Τι ωραια που ηταν!» μεχρι το «Δεν καταλαβα τιποτα!». Η διαφορα δεν εγκειται τοσο στο τι ενιωσαν οι ιδιοι, οσο στο ποσο καλα ηξεραν εκ των προτερων αυτό το νοητικο επιπεδο. Ολοι μας ξερουμε περιπου κατι γι’αυτό. Ο λογος γι’αυτό είναι πως όταν ξυπναμε το πρωι συχνα βρισκομαστε για λιγο διαστημα στο επιπεδο Αλφα.

Για να παμε απ’το Θητα, το επιπεδο του υπνου, στο Βητα, το επιπεδο του ξυπνιου, πρεπει να περασουμε απ’το Αλφα, και συχνα μενουμε σε αυτό για λιγο χρονικο διαστημα, οσο κραταει η πρωινη ρουτινα. Αν νομιζετε πως δεν εγινε τιποτε στη διαρκεια της πρωτης αυτης ασκησης, αυτό σημαινει απλως πως πολλες φορες στο παρελθον ειχατε βρεθει στο επιπεδο Αλφα χωρις βεβαια να το ξερετε. Απλως ηρεμηστε και συνεχιστε τις ασκησεις.

Μολονοτι θα βρεθειτε στο Αλφα από την πρωτη κιολας δοκιμη, αν συγκεντρωθειτε, θα χρειαστειτε οπωσδηποτε 7 εβδομαδες εξασκησης για να πηγαινετε σε χαμηλοτερα επιπεδα του Αλφα, και αργοτερα στο Θητα. Χρησιμοποιηστε τη μεθοδο του μετρηματος από το εκατο ως το ένα για 10 πρωινα. μετα μετρηστε απ’το πενηντα ως το ένα, απ’το εικοσι πεντε ως το ένα, από το δεκα ως το ένα και τελος από το πεντε ως το ένα, για 10 πρωινα την κάθε φορα.

Ξεκινωντας απ’την πρωτη φορα που θα βρεθειτε στο Αλφα, χρησιμοποιειστε μονο μια μεθοδο για να βγειτε από αυτό. Ετσι, θα εχετε μεγαλυτερο ελεγχο για να αποφευγετε νε βγαινετε χωρις να το θελετε. Πειτε νοερα: Θα βγω αργα καθως θα μετραω απ’το ένα ως το πεντε, θα εχω ξυπνησει εντελως και θα ειμαι καλυτερα από πριν. Ένα, δυο –ετοιμασου να ανοιξεις τα ματια σου, τρια, τεσσερα, πεντε –ανοιξες τα ματια σου, ξυπνησες εντελως και εισαι καλυτερα από πριν.

Μετα θα καθιερωσετε δυο συνηθειες, μια για να πηγαινετε στο επιπεδο σας και μια να βγαινετε από αυτό. Αν αλλαξετε τη συνηθεια θα πρεπει να μαθετε την καινουρια παραλλαγη με τον ιδιο τροπο που μαθατε την πρωτη απ’την αρχη.

Ασκοπη δουλεια δηλαδη.

~~~

Όταν θα εχετε παθει να πηγαινετε στο επιπεδο σας με την πρωινη μεθοδο του μετρηματος απ’το πεντε ως το ένα, θα μπορειτε να μπαινετε στο επιπεδο σας οποια ωρα της ημερας θελετε. Το μονο που θα χρειαστειτε θα είναι περιπου 10 με 15 λεπτα. Επειδη όμως, τοτε θα μπαινετε στο επιπεδο σας απ’το επιπεδο Βητα και και όχι απ’το ελαφροτερο επιπεδο Αλφα, θα χρειαστειτε λιγη περισσοτερη εξασκηση.

Καθιστε σε μια ανετη καρεκλα ή στο κρεβατι πατωντας και τα δυο σας ποδια στο πατωμα. Αφηστε τα χερια σας ελευθερα στα γονατα σας. Αν προτιματε, μπορειτε να κατσετε σταυροποδι ή να παρετε τη σταση του λωτου. Κρατηστε το κεφαλι σας ορθιο και ποτε στο πλαι. Τωρα συγκεντρωθειτε πρωτα σε ένα σημειο του σωματος σας, και μετα σε ένα άλλο, για να χαλαρωσετε συνειδητα. Αρχιστε απ’το αριστερο σας ποδι, τον αριστερο μηρο, μετα το δεξι ποδι, τον δεξιο μηρο κλπ. μεχρι να φτασετε στο λαιμο, το προσωπο, τα ματια και τελος την κορυφη του κεφαλιου. Την πρωτη φορα που θα το κανετε, θα μεινετε κατακπληκτοι από την υπερενταση στην οποια βρισκοταν το σωμα σας.

Τωρα διαλεξτε ένα σημειο σε 45 μοιρες πανω απ’το υψος των ματιων, στο ταβανι ή τον απεναντι τοιχο. Κοιταξτε σταθερα το σημειο αυτό μεχρι να νιωσετε τα βλεφαρα σας να βαραινουν και αφηστε τα να κλεισουν. Αρχιστε την αντιστροφη μετρηση από το πενηντα μεχρι το ένα. Καντε το για 10 μερες. Μετα, για άλλες 10 μερες, θα μετρατε απ’το δεκα ως το ένα, και άλλες 10 μερες απ’το πεντε ως το ένα. Αφου δε θα υπαρχει περιορισμος να κανετε αυτην την ασκηση μονο το πρωι, καθιερωστε μια συνηθεια να διαλογιζεστε δυο ή τρεις φορες την ημερα., από 15 λεπτα περιπου τη φορα.

Τι γινεται όταν φτανετε στο επιπεδο σας; Τι σκεφτεστε; Απ’την αρχη, από την πρωτη στιγμη που θα φτασετε στο διαλογιστικο σας επιπεδο, εξασκηθειτε στον οραματισμο. Είναι πολύ σημαντικο για τον ελεγχο του νου. Οσο καλυτερα μαθετε να οραματιζεστε τοσο πιο εντονη θα είναι η εμπειρια σας με τον ελεγχο του Νου.

~~~

Το πρωτο βημα είναι να δημιουργησετε ένα εργαλειο για τον οραματισμο, μια νοερη οθονη. Θα πρεπει να είναι σαν μια μεγαλη κινηματογραφικη οθονη αλλα να μη γεμιζει ολοκληρο το νοητικο οπτικο σας πεδιο. Θα πρεπει να φανταστειτε την οθονη όχι πισω απ’τα βλεφαρα σας, αλλα καπου δυο μετρα μπροστα σας. Θα προβαλλετε σε αυτην την οθονη ο,τιδηποτε διαλεξατε σαν θεμα της αυτοσυγκεντρωσης σας. Αργοτερα, θα υπαρξουν και άλλες χρησεις της οθονης.

Μολις δημιουργησετε αυτην την οθονη με το νου σας, προβαλετε πανω της κατι απλο και πολύ γνωστο, ένα μηλο ή ένα πορτοκαλι. Κάθε φορα που πηγαινετε στο επιπεδο σας, να διατηρειτε μονο μια εικονα. Την άλλη φορα θα μπορειτε να την αλλαξετε. Αυτοσυγκεντρωθειτε και προσπαθηστε να κανετε την εικονα οσο πιο αληθινη γινεται, τρισδιαστατη, χρωματιστη, με ολες της τις λεπτομερειες. Μη σκεφτεστε τιποτε άλλο.

Συχνα εχει ειπωθει πως ο εγκεφαλος μοιαζει με μεθυσμενο πιθηκο: πηδαει θελοντας και μη από το ένα θεμα στο άλλο. Είναι εκπληκτικο το ποσο λιγο ελεγχο εχουμε πανω στον εγκεφαλο μας, παρολη τη σπουδαια δουλεια που μερικες φορες κανει για λογαριασμο μας, Άλλες φορες παλι, λειτουργει πισω από την πλατη μας, δημιουργωντας προδοτικα έναν πονοκεφαλο, ένα εξανθημα ή, για να χειροτερεψει τα πραγματα, ένα ελκος. Αυτος ο εγκεφαλος είναι πολύ ισχυρος, κυριολεκτικα πανισχυρος, για να μενει ανεξελεγκτος. Όταν μαθουμε να χρησιμοποιουμε το νου μας για να εκπαιδευσουμε τον εγκεφαλο μας, θα φτασει να κανει καταπληκτικα πραγματα για λογαριασμο μας, όπως θα διαπιστωσετε συντομα.

Στο μεταξυ, δειξτε λιγη υπομονη με αυτην την απλη ασκηση. Χρησιμοποιωντας το νου σας, εκπαιδευστε τον εγκεφαλο σας να πηγαινει ηρεμα στο επιπεδο Αλφα και να ασχολειται αποκλειστικα με τη δημιουργια μιας εικονας ολο και πιο ζωηρης. Στην αρχη, καθως θα παρεμβαινουν διαφορες σκεψεις, φανειτε ευγενικοι και συγχωρειστε. Αργα αργα διωξτε τες και ξαναγυριστε στο μοναδικο αντικειμενο που σας ενδιαφερει. Αν εκνευριστειτε ή ανησυχησετε, θα βγειτε αμεσως απ’το επιπεδο Αλφα.

Αυτος λοιπον, είναι ο διαλογισμος όπως γινεται σε όλα τα μερη του κοσμου.

Πηγη: Ελεγχος του νου με τη μεθοδο Σιλβα, εκδοσεις Κονιδαρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου