Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Ευχή της Αγίας Ξένιας κατά της μαγείας

Διαβάζουμε τις προσευχές αυτές 3 φορές για 40 συνεχόμενες μέρες έχοντας αναμμένο κάθε μέρα ένα μελισσοκέρι και καίγοντας θυμίαμα κατά της μαγείας ή λιβάνι Αγίου Κυπριανού. Αν το κάνουμε για άλλο άτομο καλό είναι να θυμιατίζουμε εκείνη την ώρα τη φωτογραφία του ή κάποιο ρούχο του.



















Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός μου, ο ρυσάμενος με εκ χειρός του αποστάτου Δομετιανού. Ο επαμβλύνας πάσας τάς κατ΄εμού επινοίας και μηχανάς αυτού. Ο τη αηττήτω δυνάμει του Σταυρού Σου κατασφαλίσας με και σώαν εκ του διασυρμού των ίππων διαφυλάξας. Ο παρασχών μοι την ισχύν καταβαλείν τον πολυμήχανον εχθρόν εν τω σκάμματι του μαρτυρίου. Αυτός και νυν, Δέσποτα, λύτρωσαι την μιανθείσαν ταις βιοτικαίς ηδοναίς ψυχήν μου εκ του βυθού της απωλείας, εν τω απέρχεσθαι με εκ του φθαρτού τούτου κόσμου, και δια της μετανοίας καθαράν παράστησον προ του αδεκάστου και φρικτού βήματός σου. Δός δόξαν τω ονοματί Σου και ενισχυσόν με έως τέλους κατισχύσαι των ορατών και αοράτων εχθρών μου. Παντί δε τω επικαλουμένω Σε μετά πίστεως, δι’ εμού της δούλης Σου Ξενίας, ή την ημέραν της προς Σε τον αθάνατον και μόνον αληθινόν Θεόν εκδημίας μου μεμνημένω και ταύτην εορτάζοντι ή την εμήν εικόνα κατέχοντι και ταύτη πιστώς προσπελάζοντι, ή την δέησίν μου ταύτην αναγινώσκοντι και το μαρτύριον μου μελετώντι βοήθειαν εν παντί και ψυχικήν σωτηρίαν. Και ως έλυσας Κύριε, πάσαν κατ΄εμού του απεχθούς τυράννου μου μαγείαν και επαοιδίαν και ανωτέραν της επηρείας αυτών ετήρησσάς με, ούτως αφάνισον τη ανυπερβλήτω και κραταιά δυνάμει σου, και εκ του δούλου σου (όνομα πασχόντος), του αιτούντος βοήθειαν παρά Σού, δι΄εμού της ταπεινής Σου δούλης, πάσαν γοητείαν ή μαγγανείαν, πάσα φαρμακείαν ή επαοιδίαν και πάσαν βασκανίαν ή αστρομαντείαν, εν παντί αντικειμένω ή τόπω ανήκοντι αυτώ γενομένην, εν τω αιθέρι, εν τη γή και υποκάτω της γής, εν τω αέρι, εν τοις γλυκέσιν ύδασι των λιμνών και ποταμών και των φρεάτων και τοις αλμήεσι των θαλασσών. Και όν τρόπον εκρύπτει ο άνεμος χνούν από προσώπου της γής, ούτω διασκορπισθήτωσαν και αφανισθήτωσαν και λυθήτωσαν υπό των φθονερών ανθρώπων της μαγείας έργα, τα δι΄επικλήσεως του μισοκάλου δαίμονος ένθα κείνται και ώτινι τρόπω ή σημείο ή οργάνω ή ύλη ποιηθέντα και εν οιωνδήτινι αριθμώ μετρηθέντακαι ώτινι των αστερισμών κατονομασθέντα εν νυκτί ή εν ημέρα εν τω φωτί ή εν τω σκότει. Απάλλαξον δε πάσης της εξ αυτών επηρείας τον προς Σε τον φιλάνθρωπον και εύσπλαχνον Θεόν καταφυγόντα πιστόν δούλον σου (όνομα πασχόντος) και την ταπεινή σου Μάρτυρα Ξενίαν εις πρεσβείαν προσάγοντα, παντός ψυχικού και σωματικού δεσμού ή ασθενείας ή γοητείας ή μαγγανείας ή αστρολογίας ή νεκρομαντείας ή επαοιδίας και βλάβης του πονηρού δι΄έργου ή διά λόγου ή διά δαιμόνων ή δι΄ανθρώπων ενεργηθείσης. Τήρησον αυτόν φυλάττοντα τάς εντολάς σου και αβλαβή πάσης των πονηρών πνευμάτων κακώσεως, και αξίωσον γενέσθαι μέτοχον των αιωνίων Σου αγαθών, ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας.


Αμήν.

Μνησθητι Κυριε των επικαλουμενων δουλων σου (...) δια της Αγιας σου Ξενιας της εκ Καλαμων, των και το μαρτυριο της Αγιας Σου Ξενιας ενθυμουμενων και δωρισε τοις δουλοις σου (...) βοηθειαν (ψυχικη, σωματικη, κλπ).

Οπως δε διελυσας τας κατα της Αγιας Σου Ξενίας μαγειας του ασεβους επαρχου ουτως Δεσποτα Κυριε εξαφανισον και εκ των δουλων σου (...) πασαν γοητειαν ή μαγγανειαν, πάσαν φαρμακειαν, πασαν αστρομαντειαν ή σεληνομαντειαν, πασαν μαγειαν, πασαν βασκανιαν γενομενην εις οιονδηποτε τοπον, εις παν εμψυχον ή αψυχον η εις τον αερα ή εις την γην ή υποκατω του εδαφους ή εις τα υδατα των ποταμων, των λιμνων η των φρεατων ή των θαλασσων.
Και οπως ο ανεμος παρασυρει το χωμα απο το προσωπον της γης κατα τον ιδιον τροπον ας λυθουν τα εργα της μαγειας και καθε αλλης δαιμονικης συνεργειας και ας απομακρυνθουν απο τους δουλους σου (...) μίλια εξηντα πεντε.
Η οπου και αν βρισκονται τα της μαγειας εργα και με οποιοδηποτε σημειον ή οργανον ή υλην ειναι κατασκευασμενα ή με οποιοδηποτε αριθμον ηριθμηθησαν αστερισμον κατανομασθηκαν και ειτε ημερα, ειτε νυχτα η εις το φως η εις το σκοτος εμνημονευθησαν τα της μαγειας εργα υπο των πονηρων και φθονερων ανθρωπων ας διαλυθουν, ας εξαφανισθουν απο τους δουλους σου (...) και ας επιστραφουν εν τω ονοματι Σου το Αγιω Κυριε εις αυτους που τα εμελετησαν η απεστειλαν η εποιησαν αυτην ταυτην την στιγμη. Αμην. 

Για να δοξασθη το Παναγιον Ονομα Σου, του Πατρος και του Υιου και του Αγιου Πνευματος, της Μητερας Πλατυτερας των Ουρανων και της Αγιας Σου Ξενίας της εκ των Καλαμων. Αμην. 

2 σχόλια:

  1. Ναι στην ανάγνωση της προσευχής με αυταπάρνηση και συμπάθεια για τον συνάνθρωπο,όχι στην υπόλοιπη εσφαλμένη μεθοδολογία και προσέγγιση της(τάδε φορές την ημέρα,τάδε τυπου λιβάνια κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η καύση θυμιάματος είναι προαιρετική, όμως και αυτό έχει τη σημασία του. Ο καπνός συμβολίζει την άνοδο της προσευχής μας στον ουρανό. Πέραν τούτου, ορισμένα θυμιάματα έχουν και καθαριστικές/εξαγνιστικές ιδιότητες. Με αυτή τη λογική, δεν θα έπρεπε ο παπάς να καίει λιβάνι στην Εκκλησία!
    Όσο για το "τάδε φορές την ημέρα"... ας μην ξεχνάμε τη δύναμη της εκφοράς του λόγου, αλλά και τη δύναμη των αριθμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή